پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3125
-
الف
+

گزارشی از روزهای بی‌رونق سینما

سالن‌های سینما روزهای بی‌رونقی را پشت سر می‌گذارد و استقبالی از سمت مخاطبان دیده نمی‌شود.

سالن‌های سینما روزهای بی‌رونقی را پشت سر می‌گذارد و استقبالی از سمت مخاطبان به خود نمی‌بیند.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از سینماپرس، با وجود بازگشایی مجدد سینما بعد از دهه اول محرم اما همچنان پرده سینما چهره جدیدی به خود نگرفته و با وجود اعلام قبلی شورای صنفی نمایش مبنی بر اکران دو فیلم جدید، تاکنون از نمایش عمومی آنها خبری نیست.

«آبادان یازده ۶۰» و «بی‌حسی موضعی» دو فیلمی هستند که قرار بود نمایش خود را بعد از روزهای تاسوعا و عاشورا آغاز کنند با این حال در هفته گذشته به اکران درنیامدند.

گفتنی است این دو فیلم در صورت توافق برای اکران، احتمالا از فرصت چند هفته‌ای خود بیشتر برای تبلیغات استفاده خواهند کرد بلکه بتوانند در سینمای آنلاین، اقبال بیشتری از سمت مخاطبان ببینند.

آخرین فیلم‌های اضافه شده به سینما «تا ابد» و «قتل عمد» بودند که با حداقل مخاطب، از یک ماه پیش روی پرده آمده‌ و پس از آن دیگر از فیلم‌های متقاضی خبری شنیده و دیده نشده است.

بنا بر این گزارش، بسیاری از فیلم‌ها متقاضی نمایش عمومی به اکران آنلاین راضی شده‌اند. فیلم‌های «بنفشه آفریقایی»، «لتیان»، «حمال طلا»، «هفت و نیم» ترجیح دادند به جای نمایش در سالن‌های خالی سینما، به صورت مجازی اکران شوند.

در شرایطی که حمایت خاص و علنی از صاحبان فیلم‌ها وجود ندارد و کمتر کسی حاضر به نمایش آثار خود می‌شود، چه بسا باید سراغ ایده‌های جدید و یا بازگرداندن و تقویت ایده‌هایی مثل اکران آنلاین، درایوین سینما و غیره رفت. نکته عجیب‌تر اینکه بسیاری از سینماها نیز درحال تعدیل نیروهای خود هستند و با حداقل درآمدزایی درهای خود را باز نگه داشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

امیر جعفری بازیگر «گشت ارشاد ۳» شد

از «مست عشق» چه خبر؟

پیروزفر، شکیبا و شاکردوست در «تی‌تی»

گریم‌های متفاوت امیر جعفری + تصاویر

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر